nenoneno ;)

February 25, 2012

penyakit insomnia

Assalamualaikum readers! nampak ta tajuk tu ha? nampak kan? kan? kan? ehemm. saya rasa macam penyakit tu dah serang saya. LOL . seriously memang tengah mengalami komplikasi itu ye kanak kanak sekalian. ayooo ~,~' STRESS.

*macam ni la mate iki pagi pagi .comel ta comel ta? 
k macam hantu -,-

hampir setiap malamlah iki hanya boleh tidur pada pukul 4 keatas. walaupun iki masuk bilik dan baring kat katil tu pada pukul 9 ke 10 ke, mesti guling guling sampai kul 4PAGI -,- kena sumpahan ke pe aku nie? ahahaha. k jangan cakap merepek repek. ni elok elok dapat tidur kul 4, kang ta dapat tidur langsung bru tahu.muehehehe.

*everynight i wondering why i can't sleep -,-why? why? whyyyyyyy???!!!!
tell me whyy~ *k mak jemah dah mula nyanyi =,='

almost everynight i was like, ''tehell aku tak dapat tidur nieeeeee!!!!!!!'' stress tahu ta? stress! ahahaha. k ni salah satu tanda stress yang melampau sbb tak dapat tidur .hmph !

i really wish thay i can be like this kid! awesome betul. ahaha
kat situ pun jadi yedokkk.?

Arghhh beshnye tengok budak nie dapat tidur sesuke hati dye jeee. jealous makkkk ! tapi dah sampai camni, cam parah je aku tengok. kang aku tengah berak ke, skali aku g bantai tidur dalam jamban. Miahahahahaha. ayooo. payah plak camtu.

p/s: apa-apa pun aku harap sangat yang aku ada kuasa tidur semula seperti sebelum nie.ehehehehe :D
kbaii *salam yang aku bagi kat awal post tadi korang dah jawab ke belum? HAHA

No comments: