nenoneno ;)

March 14, 2011

superday♥

cuti sekolah sooo fucking bored mannn!!eshh.gua bangun kul 10 lbeh.bangun dgn muka busuk ngadap komputer gua yang gedabak nie.gua tgu masa je komputer nie nak meletup.hoo.sila letup secepat mungkin ye .TERIMA KASIH ;)

gua bukan na cerita tu, gua na cerita nie :

okengg, few weeks ago , gua telah bg si birthday girl hadiah.sape birthday girl ue?gua da bg tau en kat post sebelum nie.yeahh, si qamarina baharin mann.but aritu gua bg kat 2 orang okey. qamarina and fazrina.act, faz nyer birthday belum lagi.but, just around the corner, end of march nie.hee :) gila apa tah gua nie bg awal awal.tape tape, asal en gua ingat birthday dorang . gua ta bg hadiah yang mahal mahal cm lu org bg kat bff lu. gua bg hadiah murah jea. asal en gua ikhlas okeng! lu diam, lu tgk gmbr nie ;)



fazrina, ikiketetel,qamarina, and shida :)

hai meet my 'jiran' dlm kelas qamarina baharin yaww! ;)
duduk sblh lu, gua mmg cm sibai tgelak ja.HUA3.

p/s:dad, new laptop pleaseeee ;)

No comments: