nenoneno ;)

March 27, 2011

maulidur rasul day ;)

hey, hari rabu haritu sekolah saya telah mengada kan sambutan maulidur rasul.aww ! its fuuuuuuunnn HAHA. cikgu cakap, nie pertama kali sambutan maulidur rasul kita orang berarak keliling sekolahh.heh. pape punn, nie ade beberapa gambar yaw.take a tour ;)


puan Nor Islamiah Othman :) teacher bi gua.


5kenanga students .yang pegang newspaper tu teacher bi gua tahun lepas.
puan Fadzlon.


dari kiri nail and aina.
ini lah kita orang punya banner.HAHA.thx to fazrina and the geng yaw :)

heyyy! its 5 kiambang dudeee.! hoho.ini budak kelas gua :)


baru nak gerak g pintu belakang sekolah ;)


athirah syaza and mynn kut nme die.HAHA.

masing masing tekun dengar ceramah.
*tekun la sgt.huh.


act, banyak lagi gambar.tapi nie jala yang gua tunjukkan.nak tengok banyak banyak meh datang umah gua.gua tunjuk kat lu.HAHA

p/s:gua kne prank masa April fool.epiketetel, gua na bunuh lu.HUH



No comments: