nenoneno ;)

February 14, 2011

heeehoo.

.nenonenoneno.buat masa sekarang nie gua happy sebab hidup gua kembali normal ja sekarang ini. HAHA.apatah gua mencarut nie.hey man, finally i can catchup my math ,adds ,chmst and physic.whoaaa. ape belagak sangat gua nie.ngeh? bia ah.gua telah berjaya untuk subject fom 5 ja.yg fom4 tu, wuuu ;( eh eh gua ada satu lagi azam .siapa nak tahu sila angkat bontot.HAHA.mari mari lihat.

tambahan azam baru gua :
-gua nak bangun at 4 in the morning and start stdyng.cover subject y gua tak faham.

satu ja gua tambah.so far so goooddd man.HAHA.hasil nya, gua berjaya memahami integration before my teacher teach me.and gua juga berjaya membuat latihan physic tanpa meniru kawan.HOHO.act, gua azam bangun pagi nak cover f4 punye sub. tetapi, bodoh aa gua bangun pagi pagi bukak buku and gua tenung ja buku tu. hee. gua banyak tecicir sub f4. tu la lu minah memain ja last year. honeymoon year la sangat en.amik kau.merana kepala otak dibuat nya.THANK YOU


p/s:gua masih menanam azam untuk cover sub f4 gua.
p/s:mengadakan kelas oral bi bersama cik boyfren.gua hentam bi gua sampai dia pening.HAHA
p/s:muka gua yang dibakar oleh sun (sunburn), telah beransur pulih ;)

No comments: