nenoneno ;)

February 1, 2011

gua rindu sama lu.

today gua memang tade keje.heh?HAHA.semasa gua godek godek cmre gua.gua terjumpa pulak gambr nie.gambar nie dah lme dah. Just gua tlupa ja na upload.muahaha. Lepak-ing di JJ seremban yaw.err, tarikh gua ta hengat la.hoo.sorry sorry.gua nie dah tua.HAHA

this is afifah farhana yaww. hehe. na sebut ke ta ea name glamour dye? erm, tak perlu lah kak pah ye? HAHA
joke joke.gua sayang lu. weh weh, budak nie pandai doe.sumpah pandai. lawa kan gigi dye? jelez i nyohh.
da la dye nie kulit putih. memang comel lah gua sakap luuuuh.perfect ;)

ainaa and afifah ;)

hey, meet makcik elisa yang shy shy cat nie.tutup tutup muka pula yea.
sayang baby girl aku nie.whoaa.i miss my hair doe.walaupun ta lawa, tapi aku suke.panjang panjang gitu.HOHO.

ini pula si ainaa mahira.jiran gua nie.HAHA.say hai to ainaa, "HAI AINAA" ha, ini budak sangat comel kan? kan?
budak nie hantu cmre gua sakap luuu. kalau lu nampak dia, sila sorok cmre anda.MUAHAHA.
;)

they rawr yaww! ;)

p/s:bby epi, sejahat jahat gua, gua tak pernah benci sama lu.
gua tak kesah lu nak cakap apa kat gua. lau lu na benci gua ke.k0k tsrlah deh.
kalau gua cakap macam macam tak semesti nya gua benci lu.
gua sentiasa sayang lu.sayang lu.sayang lu.sayang lu banget doe.
gua nak lu ingat tu weh.THANK YOU.

1 comment:

Ana said...

Mak oi lawanye gigi diye.. silau mate aku.ahaha..tell kakpah jangan marah aar..huhu