nenoneno ;)

January 5, 2011

verily after each difficulty, theres a relief:(

2011=SENIOR YEAR!!

welcome back to school sweet school.HAHA.
hey SMK seri ampangan!! long time no see. bhaha ;D

so far so gooood :) ALIA AQILAH JAMALUDIN form 5 taun nie .yeahh. form 5 tuuuu.ahahaha.jangan jelez yea kanak kanak. tahun depan i dah tak yah beli baju putih and kain biru dah.ahaha.tapi tahun nie kena lah strugle habis-habisan.yelah SPM kannn :(

dalam kegembiraan, ade jugak bad news nyer. haihhh.
NURLIYANA, please dont cry oke.weh aku sayang kau sangat tau weh. masa aku tgk kau nangis tadi, aku pun ase cam na nangis sama.kau jangan la sedih weh. kite boleh rehat sama sama lagi kannn? QAMARINA tu bukan taknak duk satu kelas dengan kau.dye just tak boleh blaja duk kat kelas tu. tu yang dye mintak masuk kelas aku tu. kita orang kesian betol kat kau tadi.kau tu tak boleh nak masuk kelas aku sebab kau tu TERLAMPAU pandai. orang pandai mana boleh masuk kelas aku weh.ahaha.kau still ade afifa, elisa, ainaa,cery, zaty kan wehh? and and abg khairil kau tu. and and ex suami kau tu kann? HAHA.aku tau kau sorang sorang kat situ.sian kau.jangan lah buat muka boring bila jumpa aku :( sedih tau tak! muka penat je kau bagi kat aku kan. wuu ;"(
ALIA AQILAH SAYANG NURLIYANA SANGAT SANGAT (bukan lesbian oke)

hem.kesian dah yana sorang sorang je kat first class of science stream tu .macam gambar kat atas nie dye sorang sorang tau! :(

p/s: epi cakap kawan nie tak kemana punn. terutama BFF. betol ke? eleh, dye tu yang tak reti nak berkawan. HUH
p/s:"verily after each difficulty, theres a relief" aku ta tau nape letak tajuk cmtu.tu blog yana sebenar nyer.HAHA

No comments: