nenoneno ;)

January 7, 2011

psssst , post kali nie panjang. sila ambil position selesa anda.
sila lihat gambar di atas. apa yang anda lihat?
haa, kepala aku serabut macam tu lah.baru seminggu sekolah, dah serabut dibuat nyer.
tak sabar nak abes sekolah.haihh.siapa suka sekolah sila angkat bontot anda. oke semua orang tak angkat.tak tau lah korang memang tak suka sekolah atau pun korang malu nak buat apa yang iki suruh tu.HAHA.

korang nak tahu kenapa aku serabut sangat?oke, here we go.
*tatapan 18 ke atas sahaja. THANK YOU.

aku bukan nak cerita pasal perempuan kat atas tu. aku nak cerita pasal buku buku kat belakang perempuan tu je.HAHA. nie semua google punya pasal. aku taip books, dye g keluar kan picture tu.hee :D *ka lea, epi, yana dan pembaca sila jangan marah yea :)
balik pada cerita buku tadi, baru je masuk sekolah dah dapat homework banyakkkkk gila.eshhh. memang serabut lah kepala nie. lelama rambut i bole jadi cam rambut ejat dduhh.hehe.sampai kan tak cukup tangan lah nak buat homework tu. sesiapa ada tangan lebih sila pinjam kan kepada saya .terima kasih.ahaha.

haa, lagi satu sebab duit.iki sendiri tak tahu kenapa cikgu and dak kelas tu sangat percaya kan iki.sampai aku kene jadi bendahari kelas tu.mungkin muka aku nie suci dan beerrrsih kut.BHAHA *ini hakikat,sila jangan muntah -.- err, aku nie dah lah lembab sikit bab kira kira duit nie. RM10-RM7 pun aku nak kira pakai jari. nasib jari sempurna ada soploh. lau duit lagi besar memang aku menangis nak cari calculator. hihi. erm,macam time waktu physic cikgu suruh budak budak nie bayar duit buku physic kat bendahari(aku lah). sekali semua g serbu aku nak bayar. time aku suruh bayar, bukan main liat lagi masing masing nak membayar. rase nak bagi karate je kat bebudak nih. dah la bayar guna duit besa besa plak tuh. RM 50 nak bayar buku physic yang bharga RM7.10. siot betol.menyusah kan hidup aku ja. nasib farah ada tolong aku.thanks ye FARAH SYAHIRAH.sayang kau.huhu.nie nak kutip duit kelas RM1 pun susah. seringgit pun susah nak bayar, tak faham aku =='

haaa, lagi satu.
nie lagi satu nak cerita pasal canteen plak.sekolah aku tahun nie dah tukar acik kantin baruu. makanan dye much better lah jika nak dibandingkan dengan acik kantin last year.tapi bila dah bagus tu, memang semua lah berpusu pusu nak beli makanan kat kantin tu. iki kalau dah sampai kantin mmg malas nak patah balik pegi koperasi.kat koperasi pun ade jual makanan jugak. tapi takde nasi semua tu lah. ade buah, roti and air kotak dan mineral jea.just koperasi jauh dari kantin.tadi iki, qamarina dan fazrina g rehat kat kantin. tak tahu plak ramai macam nie.sampai dah takde tempat duduk lah. iki dah kebulur gila, beli jela 2karipap dan air. iki makan dalam kelas je sebab karipap boleh simpan dalam poket. air tu terpaksa abis kan.minum jelah dengan keaadan berdiri.hee.kepada pihak sekolah, tukar lah acik kantin yang lama tu. walaupun dia tu sombong2 belaka, saya tak kisah.asal kan kantin kosong ,aman dan tidak ramai orang sudah lah.

p/s: saya mungkin budak, tapi saya ada hati dan perasaan, THANK YOU.
p/s:nurliyana sombong dah.rehat ngan orang lain. tak tunggu iki. dia tak pedulikan saya :(

No comments: