nenoneno ;)

December 14, 2010

W?

please stop the 'W'

''napew tawk eply mcewg titew.?''
''titew cukew awark, awark cukew titew tarwk?''
''dawh mam te belum?''

okay, ape bende tu? aku sikit pun tak faham.nie aku jumpe kat satu blogg couple nie.
dorang selalu lah chat kat situ kan.mmg lawak lah both of you nie.
err, can you stop talking like shit?HAHA
sorry to say la darling.dont you ever dare, ask me to follow you.
mmg aku tgk blog kau macam nak maki muke kau.terbelit lidah aku pagi pagi tgk blog kau nie.
what the fish mann.tolong jangan buat aku jadi gila untuk baca blog anda.
kelakar la pulak en.HAHA

p/s: epi, titeww sukew awok.awok sukew titew ta?
(jap lagi kaki dye sampai kat muke aku)
HAHA


2 comments:

Aujinz said...

huish.. ayat yang senang di jadikan susah.. Wud de Dabelliu.. hua hua hua

ikiketetel said...

ahahaha.tu la tu. ase na teranjang ja org tu.aseimannn.