nenoneno ;)

December 5, 2010

U N I T E N.wuu :'(




:(
people come, people gooo.
errr.ape sebenarnye nak cakap nie.adoihh.
oke oke.

yesterday monday 6/12/10:
epi dye dapat sambung belajar dekat uniten bangi.
makkkaihh.yang paling jaoh kan.
haihh.masuk nie da berpuluh2 kali saya dok mengeluh.
tiada istilah jauh dimata dekat dihati, epi.

here we go.
by, take a gooooooodcare of yourself okenggg by.
dont you dare na curang ngn my. aku belasah betine tu nanti.HAHA

first day kat UNITEN, dye busy ngn hal pendaftaran.sampai pening la enn pale you by.
kesiannn :D
tyme dye da blek rumah, aku sebagai wife dye :

epi:by da balekk!
iki:ouhh bby da balek yea.mct penat en.sian you.so hows your first day? cite lah:D
epi:xde cite..de awek asyik pandang by je..tapi by wat muke ketat
sebab penat..lau tak penat by wat muke comey..sekian time kasih.

iki:ohhh ape nie -.-' nice story (T.T)

PERGHHHHHH!!! first day da cakap camtu enn. dey mamak! sepuk muke you kang!
grr.betine mane yang pandang pandang you ha? meh sini aku cungkil bijik mate kau tu.
sebok pandang suami orang.TAK MALU.

rabu you da start kelas kan by? kau belajar elok elok by.jangan nak menggatal plak.
belajar pandai pandai, dapat pointer baek, abes belajar cari keje baguss pastu kawen ngn aku.
HAHA.you nak anak 4 kann.hikss.nanti i bg yea.ahahaha *gatal

p/s:gaduh itu normal bagi pasangan yang bahagia :D

No comments: