nenoneno ;)

December 8, 2010

dudududu~


budak ini punye cerita :)


bangun pagi pagi gosok gigi.
yeah gigi lawa lagi cantik.HAHA
ape la merepek2 nie.

bangun awal, nak kejut epi .bangun suh g kelas.
bukan main liat lagi nak kejut dye nie pagi pagi.
anta mcg tana bangun.call baru na bangun.

iki:by da bangun ke belumm?
epi:na bangun la nie.(suara ketat je)
iki:woih by, da pukul berapa da nie. lambat kang.g mandi cepat.blablabla(membebel)
epi:hehe.by da bangun lah my.tadi ta eply tu tgh mandi la my.by baru na anta mcg kat my.pe lah.
iki:woih ingat da kul berapa ha nie.na pukul 8 da nie.kul bpe na sampai U.lambat kang,padan muke.
epi:hehehehe.kelas kul 9 my.my jgn aa risau.
iki:-.- apesal tak cakap awal2.haihh.


p/s:maen bontot jea you nie pagi pagi ngn i ea.


dah kejut dye, turn aku plak na mandi.hee.
dah wangi, pakai baju cantik cantik.
nape cantik, sebab kene la cantik.aku kan perempuan.HAHA
na ikut ayah pegi sarapan lahh. sarapan kat kedai mee karii.aww! feveret i nyahh.
mee kari sambal sotong.sedapppp.
HAHA

dah makan, balik lah.ape lagi.waktu keje nak jalan bende.ahaha.
ayah pun nak poie keje kann.
dah sampai rumah tak tau nak wat pe dahh.
yela duk sorang sorang kann.nak wat pe lagi.tido lah pe lagi.

sedap je aku bantai tido dari kul 9 sampai 12.
nape 12? kenapa tak lama lagi? HA sebab si hodoh aku yang sorang nie tepon aku pastu cakap kuat2 macam aku nie pekak dan berbatu batu jauh nyer.padehal aku on the line telepon dye je nie.
haihh.terkejut aku.bby, you buat camtu lagi i sepuk muke you.
bese dye jerit jerit.nak kene ehh. kejut elok2 ta bole kea?
kejut aku semata mata na cakap dye break dari kul 12 sampai kul 3.
dah kejut aku, pastu dye tinggal kan aku sorang2.mane hilang pun aku ta tau.HAHA.

setakat itu jea cerita yea.kenapa setakat itu je? sebab setakat tu jela.aku baru bangun kene kejut dengan kejam yang aku cite tadi tuu.HAHA.baru bangun terus update blog.
update blog sebab geram gilee ngn you bby.ase nak sepuk muke you toe.huhu.

oke bubye bloggg.

p/s: i love you muncit muncit.semalam dye penat penat punn, dye layan je
krenah bini dye nie.HAHA:D

No comments: