nenoneno ;)

February 4, 2012

tolong hahahajar aku :'(


salam, hey bloggers ! *bajet cm ade org baca blog aku HAHA . iki semalam ade poie terjah blog seorang blogger ni, cerita pasal 'setia',then suddenly iki tetiba je terfikir "napelah aku susah sangat nak setia" . i mean, yeah memang aku setia . setia dekat superarmy aku . tapi tapi , bile aku nampak orang lalu depan aku, aku akan pandang orang tu. sepandang pandangnye lahai. sampai ada sekali tu, dia ingat aku nak mengorat dia. babyyy youu!~ ha, amik kau.

sebenarnya aku nak cakap, aku masih tak faham apa itu erti setia. someone, tolong ajar aku . hmph . eh, tuan penasihat mana, tuan penasihat? tengah tidur gamaknye-.-' *kero!kero!kero! ~kerokerokero (tetiba nyanyi dengan niat mengejek) :D

p/s: epiketetel, imishhchuu.plish abeshkan
training you as soon as posibble

No comments: