nenoneno ;)

July 26, 2011

Susah dapat kawan tak matured macam kau ;D

Salam bloggers .Hey da lama tak update blog, dah bersawang dah blog nie.HAR-HAR. okey harini gua nak cerita sikit lah kan pasal kawan gua yang tak seberapa nak matured nie.muahaha. okey listen.Ini statement terbuka. Firstly gua na sakap thanks la kan buat satu post tok gua.terharu gila doe *winkwink budak nie gua ta tahu la ape masalah dia. sampai gua pun dah meluat tengok perangai dia nie apetah lagi gua na melayan krenah dia.memang tak la kan. lets me remaind you, BUKAN GUA SEORANG JA YANG MELUAT TENGOK PERANGAI LU YA PEREMPUAN.MALAH KAWAN KARIB LU YANG DODOK SATU MEJA DENGAN LU TIAP TIAP HARI, YANG LU SANGKA CAM BELIAN TU PUN MELUAT DAN SUDAH MALAS HENDAK MELAYAN PERANGAI LU YANG CAM CECEP TU.harhar-.-EVEN BOYFRIEND LU YANG LU TATANG TATANGKAN TU PUN DUK GELAK GELAK KAN LU.KATA LU MACAM MACAM, KURANG KASIH SAYANG LA APA LAH.sial lah puih! SHAME ON YOU LAH BANGKAI.LU TAKYAH NAK BERMUKA MUKA SANGAT LAH KAN. POST MACAM MACAM.TAPI DEPAN DEPAN DIAM CAM ORANG LUMPUH.

''.. qo bagi aq lempang muka qo sekali ,, memang sumpah aq puas hati gila .. ''

wahh.scary doe gua. bak datang sekali meh.gua na rase. gua tak pernah lagi rasa kena lempang dengan perempuan macam lu. meh la. Bila gua datang tempat lu, lu pura pura baek plak dengan gua. hakkkktuih la.! bak kata kakak gua :

''lu kalau perangai serupa hanjing baik lu mati ja doe .tak menyusahkan dan menyakitkan hati orang lain .sangat annoying bila lu cakap belakang pasal someone tapi bila depan lu pura pura baik .lu kalau tak suka cakap tak suka takpayah nak hipokrit sangat .meluat lah hai orang lain tengok .gua kalau tade kawan macam lu pun gua tak mati lah !''


P/S: TAK PUAS HATI FACE TO FACE JELAH.BUAT APA YANG LU SAKAP TU.TAKYAH CAKAP BESAR. GUA TUNGGU KEDATANGAN LU.MUAHAHA ;d


No comments: