nenoneno ;)

May 7, 2011

ayah, please get well soon :(

fuhh, gila bersawang dah blog gua nie.maaf maaf.dah lama tak update blog gua yang ta seberapa nie.huu.err okey, sejak kebelakangan nie gua busy gila.sumpah busy gila 'nak bangang' *ayat keling gua. HAHA. err okey, bdasarkan tajuk gua tu, lu orang mesti tau ape gua na cite kan.err okey err okey and err okey *sibai gua dah jatuh cinta ke ape dengan ayat tuh -.-' grr! hari isnin hari tuh, ayah saya *ceh ttbe baek jap. telah jatuh sakit dan dia telah dimasukkan ke Hospital SALAM, senawang.terdapat batu delima dan batu permata di kidney nya *okey gua tipu. terdapat batu karang di kidneynya sebesar apetah, gua ta hengat. ade besar cam penumbuk gua nie kut *okey gua tipu lagi. seyes gua ta hengat besar mana.tapi yang penting, batu tu perlu dikeluarkan. dr. dato' Azlan telah merawat ayah gua sepanjang dia berada disitu. doc tu gila sempoi.hoho.hari khamis hari tu, ayah telah dimasukkan ke operation theater bagi menjalankan proses membuang batu.oke, lets take a tour.theres a few photos before the operation yang sempat gua snap2.hoho

ayah, you bercahaya macam angel.aww!!kahkahkah.
*dia excited pakai baju tuh-.-'

nurse dah sampai, dye nak cek BP and suhu.dia boring abes.HAHA

nurse tengah cek, pastu diberikan ubat tidur.HAHA

ayah cakap, bear yang biru tu saya dan lagi satu tu kakak saya.aww!!

nie lepas kuar dari ot.time nie ayah belum sedar lagi ;(
*colour cam air tembikai.HAHA

sekarang dia dah sedar.dah balik rumah dah pun.tapi batu tu belum dikeluarkan lagi.Disebabkan saluran kidney ayah gua nie kecil, so tak boleh nak teruskan operasi.Doc masukkan tube je dulu.lagi dua minggu, datang balik hospital thn boleh menjalankan operasi membuang batu karang.huu.ape ape pun, ayahh please get well soon okeng.emmmmuaahhh!

p/s:EXAM mid-year sudah bermulahhh! HAIH-.-
p/s:bil hospital sekarang nie mahal betul!

No comments: