nenoneno ;)

April 17, 2011

adikk hey!

okey sekarang nie gua nak cerita pasal adik angkat.heh? buang tebiat betol. okey sha, sarah sila baca.
dulu gua ta faham kenapa orang sibuk betul dengan adik bradik angkat nie.sekarang gua ada adik angkt baru gua tahu.esh. Firstly gua na sakap, adik kau dua ekor jangan nak gaduh sama sendiri terutama sha. lu orang bestfriend kan dulu. gua tahu pangai lu orang macam mana. cam sibai kan.HAHA.okey, gua sayang lu orang sama ja dengan suma orang.tade kurang, tade lebih.err, maaf post nie tiada gambar.

Adik Sha,
sha,aku sayang kau la somettt.and gua tahu lu sayang kat akak lu yang comel nie kan.HAHA.lu take a good care of yourself okengg.please, behave yourself darl.jangan asyik nak cari pasal ja. gua jual lu t.ngeh? eh tak tak.tak jual. *kang dia nanges lagi kang. hee.weh weh, lu stop macam2 .hubungan kita cukup sekadar adik beradik angkat okey. gua sayang lu sama cam sarah.aww!

Adik Sarah,
sarah, tengss selama nie faham akak.HAHA.and tengss selama nie asyik mengalah ja ngn sha.gua faham nape lu buat macam tu. okey dik,gua sayang lu okey. tapi, serious gua shock gila dengar pengakuan lu.ayoyo. lu suka siketetel gua ye. hee.im speechless.zzz

p/s:err, speechless.zzz
p/s:epiketetel gua yang cam tambi tu pun ada orang minat ka?
esshh. sarah, jangan panggil epi 'abang korea' la.goli den donga.
p/s:ayah,nak kura kura pleasee.

No comments: