nenoneno ;)

February 25, 2011

HB Nur Qamarina baharin


hai meet my BFF qamarina :)

ini bestie gua.whoaaa.lawa kan? kan? kan? lu takyah nak gatal ngn die ah.goreng lu nty. oke, this week birthday dye doee.da lepas da pun, last monday.huahuahua. gua memang sibai. bole lupe lak. A week before birthday die, gua ingat. siap gurau gurau lagi pasal birthday dye tu. bile tang hari, gua lupo =.=' gua cilonet.esh! errrm, happy birthday lah nyahh.hadiah lu gua bagi isnin nie. lu tunggu.hiks.lu tua bhai. semoga panjang umo dan murah rezeki okengg nyah.sayam sama luuuh.aww! lu amek lesen kete cepat, bawak gua g jenjalan.kita tinggal kan yana sorang sorang .HUHU.padan muke dia kann kan :) THANK YOU .

p/s:gua memang selalu lupe birthday orang.haihh -.='
p/s:i love macaroni and cheese ;)

No comments: