nenoneno ;)

February 19, 2011

contest:senyum tak nampak gigi ?

gua join contest:senyum tak nampak gigi :)
haha.bila gua baca contest nie, gua macam t'gelak ja.selepas beberapa minit, contest nie menarik perhatian dan minat gua untuk joinn.hiks.thx ea bg join cik adik manis.

so, contest nie dianjurkan oleh cik muas


so iki upload gambar yang tak nampak gigi tu kan :


senyuman yang agak menggerunkan.HAHA


senyuman budak sekolah yeah! ;D


nie gmbr gne hp lama.so ta bpe clear.sorry :)

so, nie jela gmbr gmbr nyer.HAHA.kelakar la pulak.weh weh.jangan gelak doh. tak baik gelak kan ciptaan Allah. segala ciptaan Allah itu indah.begitu juga lu semua.kan lu orang lawa2 plus handsome2 belaka .sumpah korang comel :)


p/s:disebabkan gua nampak ade pserta letak 3 gmbr, iki pun letak la 3 gmbr.,huhu

1 comment:

TAYAR PANCIT said...

hai :) saye da follow awak, follow me back http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/ryan-giggs-sign-kontrak-baru.html