nenoneno ;)

December 15, 2010

header.

"gemok!!!angon a gemok!!!"

oke, pagi pagi dah kene kejut dengan epi.dye nak pegi kelas dye pakse aku bangun.
pastu tinggal kan aku sorang sorang lagi.ape motif dye pun aku tak tahu.dengki agak nyer tengok sicomel dia nie tidur lena benar.HAHA

pukul 9 bangun gosok gigi.
lepas gosok gigi konon konon nak belajar.bukak buku sejarah tingkatan 4.buat latihan 4 soalan kepale aku da pening.konon konon nyer lagi nak tgk blog sekejap.nak hilang kan stress lah kan.
leka berblog sekarang da pukul 12.HAHA.

oke itu bukan tujuan sebenar aku nak post.post kali nie cerita pasal header.
aku ade la blog walking beberapa belog pagi nie.pastu terjumpa blog sorang nie dia buat header free.whoaa.hati aku berbisik, aku nak mintak tolong dia buat header tok aku lahh. aku dah hantar email kat dia.dan aku akan ikut syarat yang dia tetap kan.eshh.betul betul nak nie. hope dye bagi respon yang baik lahh.hee.

cik sorrow, tolong buat header tok saya boleh? please :(

p/s:sorrow:yang begitu indah

p/s:nak mintak tolong dye buat header muke iki ngn epi boleh tak? HAHA :D

1 comment:

Unknown said...

hye zaki singgah ni..

thanx coz be my follower..
jgn lupa rembat hadiah tau!!