nenoneno ;)

November 1, 2010

i luf you :)

kenapa i luf you? sebab i luf you lah.ahaha.bengong ape la merepek repek kak ketetel arineh.hoho.saya gumbira kerana guru guru saya baek baek belaka arini.hikss.semalam saya ade post pasal exam kann?haa! arini dah dapat beberapa paper exam kami.huu~ fyi, guru guru kesayangan saya tak marahh akan keputusan keputusan anak anak murid nya yang bijak bijak belaka ini! ahaha. kawan saya terkantoi tiru exam chmst.riaksi dye? haa, dye tegur ja.ta marah ta pukul :) alhamdulillah.kan bagus kalau para guru guru plus cikgu cikgu kami begini selama lama nya.aman dunia para murid.bhaha :D

cikgu bi saya pulak potpet ja memanjang arini.ta marahh pun.tegur sikit sikit toe ada lahh.ahaha.i wonderin why our teacher being soooooooo nice to us? hee.baek salah, jahat salah.ape tah.toe lah payah jadi cikgu kan?hiks.foe now, kak ketetel rase kalau kene turun kelas punn ta pe kot? from first kelas to the second class.becoz foe me, mmg ta adil lah stay kat first kelas sebab time exam saya ada tiruuu sikittt.uhuk.andd i bet kompemm mr.Q yang selfish pluss bajed baguss toe msok kelas i nanti.bluekks! ha plus plus c ms.A yang macam haram pangai nyer.tak dinafi kan la mr.Q plus ms.A toe pandai kann.tapi kalau pandai pangai macam haram sampah masyarakat baek ta payah.duduk kat loji kumbahan taek punn taek akan benci kat kau. tetapiiiii, kalau duduk kelas second pulakkk ta beshh.ahaha.budak budak perempuan dye macam ta fuuunn plus baek antara satu sama lain lahh.yucksss!!? dorg asyk gado je sesama sendiri.arghhh!!! kan best kalau all student in first class kne transfer dekat second class.and all student at second class kene transfer dekat first class? anda faham ta nie? ta fhm? pegy maen jao2.ta pyh bce dah.ahaha.oke oke joke! err, kepada pembaca yang tidak faham saya sedang cerita apa.saya sedang story telling pasal aku na gila patung domo kun yanggg besarrr.faham? ta faham lagi? ahaa, mmg la kau ta faham gilee.toe da lari dari tajuk.next year mct ade rombakan kelas between empat kenanga and empat kiambang.grr.sama kan lah saya dengan umat umat yang baek baek belaka.A M I N

p/s:muhammad nur syafiq, iloveyou stronggg! nak domo kun besarr plish.muahaha
p/s:kak pah plus geng dye ajak saya masok group dye :)

No comments: