nenoneno ;)

September 25, 2010

menggelibak!

sibs:)
kawan ka lea :D baju lama lama nie.HAHA.takyah gelak.sape gelak aku sepak.ahaha
jamuan raye taman malam nie.ahaha.tragedi kelaka doe.ade la makcik nehh.MAKCIK bokak spa.ahohooiii.vogue la konon2 nyee.tapi tapi muke mak aihhhh.bapak menggerutu.hoo.lawak kowtt!!.tapi blagak macam diva.alahaaiii.aku, kak lea and due org kawan ka lea dok gelak kan org tue ta sedar diri toe.ahahaha.mmg lawak la.anak dye sabaya je ngn aku.ank dye dtg bersama kawan nye due org .woots! woots! mmg mengelabah.sombong ta bertempat.lu lau pandai dan kayo gua ta heran la lu na menyombong kann.lau stakat dok kelas LOW LOW pasto na menyombong ngn gua, wahhhh!! MMG KENE KUTUKK LA KANN! da la bodohh, sombong pula toe.wahh, lu pk lu kaya na sombong sombong dan tarik muka lu toe?muke lau lawa cm selena gomez ta pe.comel macam stacy ke.tape aa jugak!! lu silap org lahh.gua ta la secantek lu kann, tapi, gua ta sombong mcm lu.barai kott.ta tegur gua.lu ta tegur gua, gua ta heran.tapi cuci la muka lu lau na sombong ngn gua yeaa.F to the U to the C to the K gua bg kat luu luu luu dan luu.muka lu berjerawat dan berjeragat lahh.geli gua na tgk.mak lu bukak spa kan? poie la buat treatment kt muka lu toe.ehh should better lu jgn doe, kang muka lu jadi macam alien sama macam mak lu toee.lu gelak gelak kan org, tapi lu ta sedar ke org dok gelak gelak kan luu? lu CERMIN muka lu toe sijerawat.muke macam ayam.dan dan mmg org pgel lu ayam pun kan? lu ayam, abes mak lu apo? mak ayam? muahahha.sorry la.gua ta suke pompuan macm lu.lu stakat pegy sana, pegy sini tapi jalan kaki, naek teksi buad apaaA???muahaha.

p/s:kenapa masih ade orang macam ni wujud didunia ni?TUHAN, tolong hapus kan mereka dari pandangan saya.tolongg lahh.merayuu.AMIN

p/s:makcik bee, plz jgn semak lahh.aku rimas.dan sudah cukup rimas.ahaha.

No comments: