nenoneno ;)

September 3, 2010

280810

sekolah ganti yeah! HAHA. well, mmg best la sekolah tadi.hee.banyak banyak bende, dari dulu lagi aku suke sekolah ganti.ahaha.hanye 7 je yang datang dari 27 org.its fuuuuuuuuuuun! -.-' heh.haha.best! ka na,fifa,iylia,daya,eiman and keyel tu je yg datang termasuk aku la kan.hee.rineh datang sekolah lambat.tapi tapi tade org pun na marah.haha.ta kena tahan pun.syok bukan.HAHA. plus ta beratur pun ngek! time ontheway masuk kelas, lalu aa depan bilik dsplin.eksen nie den datang sekolah.hee.tgk ade 2 orang budak plus seorang cikgu yg agak mencuriga kan.aku tertanye2 ''APE LA SI MANGKUK 2 EKOR NIE BUAD.NIE MESTI KENE TAHAN NIE'' .tapi tapi aku jalan je la macam biase kan.kang tanye kang dorg cakap aku busy body.heh. masuk je dalam kelas, tgk tgk dorg tgh blaja chmst.i was like WTH lah cikgu nie!! takan la buda ciput je yg datang pun na ajar?time tu ade ka na and fifah je lam kelas.and and ade sorang boy nie dak kelas sebelah.lam kelas dye, dye sorg je yang datang.sangat menyedih kan.kelaka je tgk dye terpinge pinge sorg2.eshh.ta masuk akal kann na ajar 4 org murid je.sebab time tu kerel, eyman and dayah ta masuk lagi.yela dorg kan pengawas, so mmg selalu masuk lambat lah..tapi tapi cikgu ajar kejap je.pastu dye suh wat latihan lam buku kerja.hee.tu yg aku tunggu2 tu.bole curi tido,cikgu bukan kesah pun.tapi tapi t'tibe aku ajak ka na duk ngan aku pulak.haha.apesal tah.dye pun on je la.duk sebelah aku, pastu gosip2.then fifa and iylia punn datang join.gosip gosip gelak gelak.cite pasal kuih lah.pasal raye lah.hee.kelakar je iylia bole cakap ''weyh nty pas raye bawak la kuih raye yang lebih lebih tu.bole buad party!!'' .hee.party dgn kuih raye? well, i think it was a good idea! jimat duit. ta payah na bli junk food kan.huu. so, kite org da deal na bawak kuih raye lepas raye t.but kne cakap dulu na bawak kueh ape kan.kang ta pasal2 sume bawak kueh yang same je.hoo.gile kau.muntah na makan nanti.hee. pastu dayah t'tbe je join kite org gosip.hee.bestt.pastu time waktu agame kite org booooooooring gile.keyel and aiman datang kat kite org.na ajak gosip.org da abes gosip baru dye na datang.ahaha.pastu iylia ajak men 'true or dare' hoooo.its fuuuuuun~!! -.-

Banyak lah rahsia yang terbongkar.sape yang amek true tu, pelbagai soalan cepumas den bagi.hee.sampai budak budak nie cakap. 'iki jangan la bagi soalan camtu' ahaha.sengal.sampai tang aku. dye tanye ''kau pernah ta curi2 makan time puase.tapi kau pure2 puase then berbuka same2 ngan orang yang puase.'' ceyttt!! soalan macam budak2 dye bagi aku.haha.sengal.and and jawapan dye tutttt.rahsia la kat sini kan.huhu. sume asyik pilih true jea. bosan gile.pastu wa pun bagi aa syarat, sape yang da amek true, ta bale amek true da.kne amek dare. mule2 aiman kne buad shuffle.ahahaha.dye ta reti buad ngek.kelakar je.dah macam sutun dalam laut den tgk.afifa kene nyanyi, dye nyanyi lagu sebelum cahaya by letto.ka na pun kne nyanyi gak.dye nyanyi lagu westlife.lagu ape tah. well, sore fifa and ka na bestt.hoho/.iylia pun kne nyanyi gak.dye nyanyi lagu never be replace.auww!! lagu budak budak.but best je dgr dye nyanyi.hahaha.

lepas tu, maen tu kite orang da tade bende na buad dah.hoho. kite orang jalan2 je kat kaki lime toe.yela, bukan ade cikgu na marah punn. mmg da tade keje da na buadd time tu. then i saw iylia punye bedak baby johnson kat atas meja.huuuu~ aww! aww! aku ngan kerel pegy maen maen dengan bedak iylia tu.huhu. abes muke den kene touch up macam meow meow dahh.ahaha.sengal.kerel said:weyhh, kelakar la muke kau.macam baby meow.comel sangat.aku comel ta? hoho.and i said:sory kau ta comel.BHAHAHA! agak kurang ajar statement aku tu kan. who cares! aku cakap jujur je.hee.and and you knoe wut, iylia terkejut gile babeng bhaii.hoho.ape tah kan.huhu.
nie la gambar nyer.iylia said "weyh kau nie iki, mmg tade keje kan.tapi comell." haha pape tah iylia nie..ade ade je kan.

then, balek je sekolah masuk bilik lepak lepak lam bilik.ingat na tidur.tapi si kecik haris datang pula.esh.na tidur pun ta senang dah.hoho.lepak2 ngan dye plus men gme kt psp same same.huu. its funn.tade la boring sangat.

time petang kite orang keluar, because kite org mmg berbuka kat lua malam nie.huu.ingat na makan ayam penyet.tapi da penuh pulak.sume tempat penuhh.we have no choise.pegy la a&w je.but oke la.not bad.after that kite org pegy jalan jalan plus supink kat sito.
muhammad haris b. hassan
hee. malas na rotate.sory.epi said: mmy kaler rambut ea?! hoho. mane ade lahh.merepek je.
:D

balek rumah masing masing terus tidor.hoho.

p/s:ade sekolah ganti hari sabtu lagi ta ? :D

No comments: